Waar blijven dit jaar mijn bloemen in de sedum plant?

Vorig jaar hebben wij een paar mooie bloeiende sedum spectabilus planten gekocht. Ze hebben heel mooi gebloeid. In de winter afgestorven en in het voorjaar liepen ze mooi uit. Maar nu alleen maar blad. Wat is er aan de hand. Moet ik ze misschien een keer terug snoeien. ?p

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.1K

Antwoorden (1)

Sedum spectabile (hemelsleutel) is een herfstbloeier, dus met wat geduld komt het helemaal goed!

Toegevoegd na 33 seconden:
En niet terugsnoeien dus...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
ik ken deze plant als septemberkoning, +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
....en dat is het nog niet.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukkig niet, nee, eerst genieten van de zomer!